Iklan

Iklan

PB HOLIDAYS And Tours Siap Menyambut Wisatawan Dari Medan Indonesia Ke Kuala Lumpur

24JAMNews
22 September 2022, 12:31 WIB Last Updated 2022-09-22T05:37:38Z
masukkan script iklan disini
masukkan script iklan disini
Foto : Fairul Iskandar Faizil De Souza


Medan Sumatera Utara | 24jamtop.com : PB Holidays And Tours merupakan satu Agensi Pariwisata (Pelancong/Tourist) di Malaysia. Yang dapat melayani Wisatawan Indonesia yang datang ke Kuala Lumpur dengan menawarkan paket-paket yang istimewa dengan harga yang pastinya sangat terjangkau. Kamis (22/9/2022).

Pengurus PB Holidays And Tours, Fairul Iskandar Faizil De Souza berkata, berbagai paket yang disediakan oleh pihaknya, dengan Rute Kuala Lumpur ibu kota Malaysia yaitu dengan rute dan tujuan baru seperti 99 Wonderland Park Wildlife In The City yang mempunyai specis haiwan yang istimewa, 99 Musical Dancing Fountain, Limpahan lampu LED yang menarik serta pengunjung dapat berinteraktif secara dekat dengan hewan-hewan yang dapat dirasakan mesra oleh pengunjung.

Selain itu terdapat juga Restoran Makanan Laut 99 dimana anda boleh memilih makanan kegemaran  dari akuarium secara live yang menyajikan makanan secara premium dan segar dengan dimasak dengan sempurna.

 


Bahkan Kuala Lumpur mempunyai tempat yang menarik yang dapat dikunjungi seperti Menara Merdeka 118, Menara Kuala Lumpur, KLCC, Bangunan-Bangunan Bersejarah dan perbagai tempat untuk membeli-belah disana.

Untuk mereka yang menyukai suasana yang tenang dan damai boleh datang di pulau-pulau yang terdapat di Malaysia seperti Pulau Langkawi, Pulau Redang, Pulau Kapas, Pulau Sipadan, Pulau Pangkor, Taman Negara dan banyak lagi pulau dan tempat rekreasi yang terdapat disini. Di Jenjarom Selangor Darul Ehsan terdapat satu tempat yang ramah lingkungan di daerah Tanah Menah yang berkonsep kan edu-resort.

Selain di bidang Tour and travel, PB Holidays And Tours juga telah bekerjasama dengan ReGen Rehab Hospital bagi mereka yang ingin melakukan rawatan susulan seperti stroke, sport injuries, Parkinson’s, Fractures & Join Disclosure dan banyak lagi boleh melakukanya di rangkaian stategik kami ini.

Dengan menyediakan paket yang menarik serta penyewaan kereta, van atau bas sepanjang berada disini, PB Holidays And Tours akan memberi pelayanan yang terbaik untuk wisatawan mancanegara dan memastikan setiap Tourist/Pelancong yang datang ke Malaysia dapat merasakan memanjakan wisatawan sehingga dapat menikmati keindahan negeri Malaysia dan untuk menghubungi PB HOLIDAYS and Tours dapat menghubungi no contacts +603 3342 3636 atau +6012 534 4805.



(Redaksi)
Komentar

Tampilkan